Voor wie we werken (branches)

In principe kunnen we vrijwel alle goederen en grondstoffen aan. Toch zijn er een aantal branches waar we nét wat beter in zijn.

Wijn en gedistilleerd

We zijn een grote speler op de logistieke markt voor wijn en gedistilleerd. Met bijna een eeuw aan ervaring binnen deze specifieke markt, weten wij van de hoed en de rand.

Van de internationale import tot de levering bij slijters; wij regelen het allemaal. Als een van de weinige logistieke bedrijven beschikken wij over een vergunning accijnsgoederenplaats. Dit betekent dat zolang de producten bij ons zijn opgeslagen, er geen accijns hoeft te worden betaald. Al ruim 25 inkopers van wijn en gedistilleerd maken gebruik van onze warehouses.

Dus, ben jij inkoper van wijn of gedistilleerde dranken én ben jij op zoek naar een logistieke partner? Laten we een afspraak maken, we horen graag wat jouw wensen zijn of waarbij we je kunnen helpen.

Contact opnemen

Bouwplaatsen

Door onze jarenlange ervaring in de transportsector huren enkele bedrijven uit de bouwbranche graag onze expertise in.

Wij weten als geen ander hoe wij snel en efficiënt goederen op bijvoorbeeld een moeilijk bereikbare bouwplaats moet krijgen. Door middel van ons geavanceerde transportplanprogramma is alles digitaal en real time inzichtelijk, van de orderentry tot het aflevermoment.

Ben jij benieuwd wat we op het gebied van transport voor jou kunnen betekenen? Leg jouw logistieke vragen aan ons voor en wij beantwoorden ze graag!

Contact opnemen

Witgoed

Aan de Smitspol in Nijkerk hebben we een specifieke locatie voor de warehousing en het transport van witgoed.

Het witgoed wordt op deze locatie koud gestapeld en met ons specialistisch materiaal zijn we in staat om het witgoed optimaal te picken zonder het product te beschadigen en het vervolgens te vervoeren naar de locatie(s) die jij wenst.

Wil je meer weten over de mogelijkheden die wij je bieden op het gebied van warehousing en transport van witgoed? We vertellen je hier graag meer over, dus mail of bel ons gerust.

Contact opnemen

Contracttransport

Bij contracttransport faciliteren wij onze opdrachtgevers met onze expertise op het gebied van transport. We zorgen dat goederen vanaf een bepaalde locatie uiteindelijk terecht komen op de locatie waar deze goederen nodig zijn. Precies op het moment dat de goederen of materialen daar nodig zijn. Dit doen we o.a. door ons specifieke transportplanprogramma en specialistische hulpmiddelen, zoals een kooiaap. Dus kozijnen leveren op een moeilijk begaanbare bouwplaats waar een vrachtwagen niet kan komen, Bouw Logistic Services regelt het!

Contact opnemen

Onze klanten

Wij zijn trots dat we deze klanten allemaal mogen ondersteunen bij het efficiënter en sterker maken van hun logistieke keten. Staat jouw bedrijf hier binnenkort ook bij?

Klanten aan het woord

Poot Agenturen

“We werken al jaren samen met Bouw en hebben al die tijd op hun betrouwbare service kunnen rekenen. Dankzij de samenwerking met Bouw kunnen wij op een professionele wijze wijn aan onze klanten leveren.”

- Maikel Kuit, Marketing en Sales Manager

Eurovite Groep – Gebo Tegels

“De samenwerking met Bouw kenmerkt zich door de geruststellende uitspraak die Wouter Bouw mij altijd geeft. “Er is er nog nooit één blijven staan”. Hij geeft dan antwoord op mijn vraag of het wel gaat passen en of die pallets nog mee kunnen.”

- Rob Fransen, New Development Manager

Domest

“Het nieuwe werken is digitale vaardigheden samensmelten met een uitmuntend persoonlijk contact, daar staat Bouw voor.”

- Gerrit Nijenhuis, Director Benelux

Jean Arnaud

“Bouw Logistic Services krijgt van mij een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!”

- Britt Martens, medewerker verkoop binnendienst

Walraven Sax

“Met name de kracht van Bouw Logistic Services in de fijnmazige distributie (horeca) spreekt ons bijzonder aan.”

- Mark Castelein, Manager Procurement & Operations

Eurovite Groep – Gebo Tegels

“Samenwerken is een goede omschrijving van onze klant/leverancier relatie. We moeten tenslotte samen zorgen voor tevreden klanten.”

- Indrawati Blackman van de Beek, Manager Customer Care

Domest

“Bij elkaar komen is een begin, bij elkaar blijven is voortuitgang, samenwerken met Bouw is daardoor voor beiden een succes.”

- Gerrit Nijenhuis, Director Benelux

Jean Arnaud

“Bouw Logistic Services is sinds vorig jaar onze logistiek dienstverlener. Onze wijnen worden altijd goed en netjes afgeleverd bij onze klanten. De medewerkers van de Front Office zijn altijd erg meedenkend. Ze helpen mee met het zoeken naar oplossingen en hebben een snelle manier van communiceren. Hierdoor hebben wij een prettige samenwerking en veel vertrouwen in Bouw Logistic Services.”

- Britt Martens, medewerker verkoop binnendienst

Wijn van Ons

“De overstap naar BLS is ten goede gekomen van de service en betrouwbaarheid van leveringen. Door een track & trace systeem krijg je een goede indicatie van het moment van levering. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel de chauffeurs als mensen in het warehouse. Een schade van wijnflessen bij levering werd adequaat opgepakt door de chauffeur en binnen 24 uur had ik nieuwe wijnen in huis.”

- Ronald de Vries, eigenaar

Tegelgroep Nederland

“De langdurige samenwerking met Bouw Logistic Services voelt als aan als een oprecht partnerschap”

- Frank van der Weide, Director of Operations Tegelgroep Nederland

Walraven Sax

"Bouw Logistic Services heeft gekozen voor vergaande automatisering, waardoor onze service op gebied van aanmelden van leveringen en facturatie zal verbeteren.”

- Mark Castelein, Manager Procurement & Operations

Poot Agenturen

“We werken al jaren samen met Bouw en hebben al die tijd op hun betrouwbare service kunnen rekenen. Dankzij de samenwerking met Bouw kunnen wij op een professionele wijze wijn aan onze klanten leveren.”

- Maikel Kuit, Marketing en Sales Manager

Eurovite Groep – Gebo Tegels

“De samenwerking met Bouw kenmerkt zich door de geruststellende uitspraak die Wouter Bouw mij altijd geeft. “Er is er nog nooit één blijven staan”. Hij geeft dan antwoord op mijn vraag of het wel gaat passen en of die pallets nog mee kunnen.”

- Rob Fransen, New Development Manager

Domest

“Het nieuwe werken is digitale vaardigheden samensmelten met een uitmuntend persoonlijk contact, daar staat Bouw voor.”

- Gerrit Nijenhuis, Director Benelux

Jean Arnaud

“Bouw Logistic Services krijgt van mij een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!”

- Britt Martens, medewerker verkoop binnendienst

Walraven Sax

“Met name de kracht van Bouw Logistic Services in de fijnmazige distributie (horeca) spreekt ons bijzonder aan.”

- Mark Castelein, Manager Procurement & Operations

Eurovite Groep – Gebo Tegels

“Samenwerken is een goede omschrijving van onze klant/leverancier relatie. We moeten tenslotte samen zorgen voor tevreden klanten.”

- Indrawati Blackman van de Beek, Manager Customer Care

Domest

“Bij elkaar komen is een begin, bij elkaar blijven is voortuitgang, samenwerken met Bouw is daardoor voor beiden een succes.”

- Gerrit Nijenhuis, Director Benelux

Jean Arnaud

“Bouw Logistic Services is sinds vorig jaar onze logistiek dienstverlener. Onze wijnen worden altijd goed en netjes afgeleverd bij onze klanten. De medewerkers van de Front Office zijn altijd erg meedenkend. Ze helpen mee met het zoeken naar oplossingen en hebben een snelle manier van communiceren. Hierdoor hebben wij een prettige samenwerking en veel vertrouwen in Bouw Logistic Services.”

- Britt Martens, medewerker verkoop binnendienst

Wijn van Ons

“De overstap naar BLS is ten goede gekomen van de service en betrouwbaarheid van leveringen. Door een track & trace systeem krijg je een goede indicatie van het moment van levering. Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel de chauffeurs als mensen in het warehouse. Een schade van wijnflessen bij levering werd adequaat opgepakt door de chauffeur en binnen 24 uur had ik nieuwe wijnen in huis.”

- Ronald de Vries, eigenaar

Tegelgroep Nederland

“De langdurige samenwerking met Bouw Logistic Services voelt als aan als een oprecht partnerschap”

- Frank van der Weide, Director of Operations Tegelgroep Nederland

Walraven Sax

"Bouw Logistic Services heeft gekozen voor vergaande automatisering, waardoor onze service op gebied van aanmelden van leveringen en facturatie zal verbeteren.”

- Mark Castelein, Manager Procurement & Operations