Hoe we werken

Kwaliteit staat bij ons altijd voorop. Samen met onze medewerkers en klanten bouwen we aan de sterkste logistieke keten. Dit alles natuurlijk met een scherp oog voor efficiency en kostenbeheersing, zodat jij als klant van Bouw Logistic Services altijd kunt rekenen op de beste kwaliteit tegen een zo gunstig mogelijke tarief.

Warehousing en transport

Bouw Logistic Services beschikt over grote warehouses, een distributiecentrum en een geavanceerd, digitaal en intelligent warehouse management systeem. Dit betekent korte doorlooptijden, omdat voorraad en distributie op één plek gecentreerd zijn. Door de realtime verwerking van de informatie is er altijd een up to date status inzichtelijk. Bouw Logistic Services heeft alles in huis om jouw logistieke keten zo efficiënt mogelijk in te richten.

Wil je meer weten over onze dienstverlening, neem contact met ons op.

Contact opnemen

Van wijnboer tot consument

Doordat wij gespecialiseerd zijn in de markt van wijn en gedistilleerd, kun je bij ons rekenen op een zo efficiënt mogelijk transport en warehousing van deze goederen. We zijn de expert in de totale keten van wijnboer tot consument.

Wij faciliteren wijnimporteurs in het voortransport van wijnboer naar ons warehouse in Nijkerk. We combineren de inkoop van verschillende wijnimporteurs en voeren het transport uit conform het ‘Milkrun concept’. Efficiënt voortransport, zodat de kosten per fles worden verlaagd.

In onze warehouses slaan we de wijn op en gaan we aan de slag met orderpicking. In deze fase vinden de voorbereidingen plaats voor het transport, zodat de wijn efficiënt en op een kwalitatief hoogwaardige manier vervoerd kan worden naar de gewenste eindbestemmingen.

In deze laatste fase verzorgen we het daadwerkelijk transport zo efficiënt mogelijk naar horeca, groothandels, wijnspeciaalzaken, retail en consument. Door onze contracten met transporteurs en pakketdiensten, kun je ook in deze laatste fase weer profiteren van inkoopvoordeel.